Ώρα για συμπληρώματα

Αδυνάτισμα

Αδυνάτισμα

Έφτασε λοιπόν η στιγμή που θα βγούμε στην παραλία και θα διαπιστώσουμε ότι το σώμα μας δεν είναι τόσο καλό όσο θα θέλαμε. Οπότε τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση για γρήγορο αδυνάτισμα. Με αυτό το γενικό πλάνο θα πετύχετε τρία πράγματα.

  • Να κόψετε την όρεξή σας.
  • Να μπορέσετε να χάσετε βάρος γρήγορα, χωρίς να πεινάσετε (όχι πολύ τουλάχιστον)
  • Να βελτιώσετε τον μεταβολισμό σας
  • Αρχικά μπορείτε να μειώσετε το άμυλο και τα σάκχαρα.

Πώς γίνεται αυτό όμως; Τρώγοντας λιγότερο ψωμί καθημερινά ας πούμε μια φέτα το πρωί και μια φέτα το μεσημέρι. Λιγότερα μακαρόνια και γενικότερα τροφές που προέρχονται από σιτάρι. Και φυσικά να περιορίσετε ή να κόψετε την ζάχαρη είτε μιλάμε για γλυκά είτε μιλάμε για καφέ και αν δεν μπορείτε να κόψετε εντελώς την ζάχαρη προτιμήστε την καστανή ζάχαρη. Αλλά να τρώτε υδατάνθρακες διότι ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια. Πηγές υδατανθράκων χωρίς πολύ άμυλο είναι το μαύρο ψωμί, το καστανό ρύζι, βρώμη, κινόα και τα δημητριακά ολικής άλεσης.

  • Τρώτε περισσότερη πρωτεΐνη και λαχανικά.

Προτιμάμε να τρώτε τροφές που περιέχουν πρωτεΐνη όπως κοτόπουλο σολομό αυγά κ.α. Και λαχανικά όπως μπρόκολο, μαρούλι και γενικότερα ό,τι είναι πράσινο θα βοηθούσε.

  • Περιορίστε τα κορεσμένα λιπαρά και αυξήστε τα ακόρεστα

Καλό θα ήταν να περιορίσετε τα κορεσμένα λιπαρά διότι με αυτά ο οργανισμός μας δεν χρειάζεται πολύ ενέργεια για να τα μεταβολίσει. Τα κορεσμένα λιπαρά είναι τα λιπαρά που προέρχονται από τηγάνισμα, από ζωικά και γενικότερα τα περισσότερα λιπαρά. Και να αυξήσετε τα ακόρεστα στα οποία ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερη ενέργεια για να τα μεταβολίσει. Αυτά είναι λιπαρά τα οποία βρίσκονται στα φυτικά έλαια και σε ιχθυέλαια. ΑΛΛΑ το κλειδί σε όλο αυτό είναι απλά να περιορίσετε τα ακόρεστα λιπαρά και όχι να τα κόψετε διότι ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια.

Γυμναστική

Παρότι η διατροφή είναι το 70% ενός καλού σώματος ας μην ξεχνάμε το 30% που είναι η γυμναστική γι’ αυτό βάλτε τον αθλητισμό στην ζωή σας. Το καλύτερο για το αδυνάτισμα είναι κυρίως η γυμνασιακή με βάρη αλλά και η αερόβια (τρέξιμο περπάτημα και γενικότερα ότι σε κάνει να ιδρώνεις).

Θέληση

Ένα από τα κυριότερα ίσως και το κυριότερο συστατικό ενός καλού σώματος είναι η θέληση, γι’ αυτό ας διορθώσουμε τα ποσοστά που ανέφερα. Δηλαδή 35% διατροφή 15% γυμναστική και 50% ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΟΜΟΝΗ και ΕΠΙΜΟΝΗ.

Συμπληρώματα και βοηθήματα

Μαζί με τα παραπάνω καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε και κάποιο συμπλήρωμα διατροφής και βοήθημα αδυνατίσματος…
Στο φαρμακείο μας μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία από συμπληρώματα αλλά και βοηθήματα για να αδυνατίσετε πιο εύκολα και πιο γρήγορα.